Contact met Gijs

Openingstijden

Vers van Gijs B.V.
Maandag t/m vrijdag van 06:00 tot 14:30 uur

Zaterdag en zondag gesloten
Feestdagen gesloten (Nieuwjaarsdag, Eerste Paasdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Eerste Pinksterdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag)

Vers van Gijs Evenementencatering B.V.
Op aanvraag

Contactgegevens

Vers van Gijs B.V.
Schweitzerlaan 28
1187 JD Amstelveen

KVK: 89304373
BTW-ID: NL864941419B01
IBAN: NL40 RABO 0300 1133 58
BIC: RABONL2U

Vers van Gijs Evenementencatering B.V.
Schweitzerlaan 28
1187 JD Amstelveen

KVK: 89490363
BTW-ID: NL864998016B01
IBAN: NL26 RABO 0344 5788 95
BIC: RABONL2U

Telefoon
020 – 445 99 30

E-mail
info@versvangijs.nl
administratie@versvangijs.nl
personeel@versvangijs.nl

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:00 en 17:00 uur.

Contactformulier

In onze productieruimte houden we ons graag bezig met waar we goed in zijn: het bereiden van heerlijke lunches, luxe belegde broodjes, geweldig lekkere maaltijdsalades en gezonde sappen en smoothies. Heb je een vraag, bekijk dan eerst even onze veelgestelde vragen. Heb je geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden? Vul dan het contactformulier hieronder in, bel ons of stuur een e-mail. Zie onze contactgegevens hierboven.

Veelgestelde vragen – Bestellen

Bestellen kan op de dag zelf nog. Als je er zeker van wilt zijn dat je jouw bestelling in het door jou gewenste tijdvak bezorgd krijgt, adviseren we je echter om minimaal één dag van tevoren te bestellen. Ons systeem houdt het aantal bestellingen bij en past de beschikbare tijdvakken hierop aan.

Let op: voor de postcodes 1011, 1012 en 1015 t/m 1019 zijn de tijdvakken 13:00 – 13:30 en 13:30 – 14:00 uur niet beschikbaar. De tijdvakken tot 13:00 uur zijn alleen beschikbaar als je minimaal de dag van tevoren bestelt.

Je kunt één van de volgende mixen van broodjes bestellen: klassiek, exclusief, vegetarisch of veganistisch. De overige broodjes worden niet gehalveerd in verband met het risico op uit elkaar vallen tijdens het transport.

We adviseren je te rekenen met een gemiddelde van 2,5 stukjes (halve broodjes) per persoon. Zitten er veel grote eters tussen, reken dan met 3 stukjes (halve broodjes) per persoon. Bestel je niet alleen broodjes, maar neem je er voor iedereen ook nog een groene salade of een fruitsalade bij? Dan zijn 2 stukjes (halve broodjes) per persoon vaak voldoende.

Houd wel in gedachten dat jij uiteindelijk degene bent die dit het best kan inschatten, want jij kent jouw gezelschap beter dan wij. Het bovenstaande is dan ook slechts een richtlijn. Als je twijfelt, helpen we je natuurlijk graag met het samenstellen van jouw bestelling. Stuur in dat geval even een e-mail naar info@versvangijs.nl.

Als je een bestelling plaatst voor een postcode die buiten ons bezorggebied valt, wordt als verzendmethode automatisch ‘Afhalen op Schweitzerlaan 28’ aangekruist. Je kunt in dat geval een e-mail sturen naar info@versvangijs.nl. Wij kunnen dan bekijken of wij de bestelling kunnen bezorgen en of we jouw postcode misschien zelfs aan ons bezorggebied willen toevoegen. Let op: als je ons niet contacteert, gaan wij er vanuit dat je de bestelling komt afhalen.

Je kunt de bestelling in het eerst beschikbare tijdvak plaatsen en vervolgens contact met ons opnemen per e-mail of telefoon. Dan gaan wij ons best voor je doen om tóch nog een plekje voor je vrij te maken. We kunnen alleen niet garanderen dat dat altijd lukt, dus houdt er rekening mee dat je jouw bestelling in het aangegeven tijdvak ontvangt.

Het is alleen mogelijk om door te gaan naar de volgende stap als alle verplichte velden zijn ingevuld. Controleer daarom goed of je alle gevraagde informatie hebt ingevuld. Kom je er echt niet uit? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via 020-4459930.

Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering wijzigen door een e-mail te sturen naar info@versvangijs.nl. Heb je op factuur besteld? Dan kun je jouw bestelling ook zelf wijzigen via Mijn account > Bestellingen.

Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering wijzigen door een e-mail te sturen naar info@versvangijs.nl. Heb je op factuur besteld? Dan kun je jouw bestelling ook zelf wijzigen via Mijn account > Bestellingen.

Binnen 24 uur voor levering kun je een nabestelling plaatsen via onze website. Neem hiervoor eerst even telefonisch contact met ons op. Het zou namelijk kunnen dat jouw eerste bestelling al onderweg is. Kies op de afrekenpagina voor ‘Afhalen op Schweitzerlaan 28’ zodat je geen dubbele bezorgkosten hoeft te betalen. In het opmerkingenveld voor de bezorger kun je aangeven dat de bestelling tegelijkertijd met jouw andere bestelling bezorgd mag worden. Let er wel op dat je de nabestelling op tijd plaatst. Ben je te laat met het doorgeven van de nabestelling en is de bezorger al de deur uit met jouw eerste bestelling, dan wordt deze gewoon in het gekozen tijdvak bezorgd. We rekenen daarvoor bezorgkosten.

Je kunt jouw bestelling tot 24 uur voor levering annuleren door een e-mail te sturen naar info@versvangijs.nl.

Als je een e-mail stuurt naar info@versvangijs.nl, dan maken wij een account voor je aan waarmee je op rekening kunt bestellen. Als je zelf al een account hebt aangemaakt, kunnen wij jouw account toestemming geven om op rekening te bestellen.

Waarschijnlijk ben je niet ingelogd of ben je ingelogd met een ander account. Kom je er echt niet uit, dan kun je altijd even een e-mail sturen naar info@versvangijs.nl. Heb je haast, bijvoorbeeld omdat jouw gewenste tijdvak bijna vol zit? Dan kun je doen alsof je de bestelling met iDEAL gaat afrekenen. Als je de betaling afbreekt, verschijnt de bestelling wel in ons systeem. We kunnen de bestelling vervolgens op jouw verzoek op rekening zetten. Stuur ons dan een e-mail op info@versvangijs.nl.

Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je een alternatief e-mailadres voor de factuur opgeven. Onze facturen worden automatisch gegenereerd op basis van de ingevulde informatie. Als je geen alternatief e-mailadres opgeeft, zal de factuur verzonden worden naar hetzelfde e-mailadres als de bestelbevestiging.

Het is niet mogelijk om warme broodjes te bestellen.

Veelgestelde vragen – Offerte

Voor aanvragen op maat stellen we graag een offerte op. Je kunt jouw offerteaanvraag sturen naar info@versvangijs.nl. Probeer zoveel mogelijk informatie mee te sturen: het aantal personen, de leverdatum, het tijdvak van levering, het afleveradres, de producten die je wilt bestellen en eventuele bijzonderheden.

Voor reguliere bestellingen stellen we in principe geen offertes op, maar we helpen je wel graag bij het samenstellen bij jouw bestelling.

Veelgestelde vragen – Betalen

Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Het systeem verstuurt automatisch een herinnering als de betalingstermijn verstreken is.

Je kunt de kortingscode invoeren op de afrekenpagina bovenin.

Veelgestelde vragen – Statiegeld

Wij werken met een statiegeldsysteem voor onze mooie houten kratjes. Deze kratjes, waarin wij onze mixen van broodjes (Minimix, exclusief, klassiek, vegetarisch en veganistisch) verpakken, verdwijnen namelijk als sneeuw voor de zon. Sommige kratjes komen goed terecht, maar andere belanden bij het grofvuil of in de open haard. Dat is natuurlijk slecht voor het milieu en hartstikke zonde van het werk dat erin wordt gestoken! Onze kratjes zijn daarom voorzien van een statiegeldbrandmerk. Per kratje rekenen wij € 10,- statiegeld (geen btw). Tijdens het plaatsen van een bestelling in onze webshop komt het statiegeld per kratje automatisch in jouw winkelmand terecht.

Je kunt de gebrandmerkte kratjes aan onze bezorgers meegeven of zelf terugbrengen in onze productieruimte. Je krijgt hiervan een statiegeldbon als ontvangstbevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat het door jou betaalde statiegeld in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur of teruggestort wordt via iDEAL. Voor kratjes zonder statiegeldbrandmerk krijg je geen statiegeld terug. Natuurlijk nemen we deze ‘oude’ kratjes wel graag retour! Helaas hebben wij niet de capaciteit om onze bezorgers apart langs te sturen voor het ophalen van de kratjes.

Veelgestelde vragen – Allergieën en dieetwensen

Als je vragen hebt over ingrediënten en allergenen, helpen we je graag. Je kunt de ingrediënten en allergenen zelf terugvinden bij het vraagteken rechtsboven in de hoek bij elk product.

Tijdens het bestellen kun je bij elk product zien welke ingrediënten en allergenen erin verwerkt zitten. Je kunt jouw eigen mix samenstellen waarbij je rekening kunt houden met dieetwensen en allergieën. Je kunt selecteren dat we bepaalde ingrediënten moeten weglaten. Ook kunnen sommige van onze losse broodjes besteld worden op een glutenvrij broodje. Bij niet alle broodjes is dat een optie, omdat er dan gluten in het beleg zitten.

Als er sprake is van een allergie zijn wij echter altijd erg voorzichtig. We hebben namelijk geen aparte ruimte waarin wij allergenenvrije producten kunnen bereiden. In onze productieruimte wordt met verschillende allergenen gewerkt en we kunnen daarom niet garanderen dat onze producten geen (sporen van) allergenen bevatten. We willen hiermee zoals je begrijpt absoluut geen enkel risico nemen. Hoe jammer ook adviseren we klanten met een ernstige allergie of intolerantie daarom om niet voor onze producten te kiezen. Wij gaan er vanuit dat men dit zelf goed kan inschatten.

Veelgestelde vragen – Overig

Waarschijnlijk heeft onze bezorger wat vertraging opgelopen. Je kunt ons bereiken op 020-4459930. Wij geven je graag een update. Als wij van te voren weten dat de bestelling later komt, zullen wij hierover zelf telefonisch contact met je opnemen.

Toen we nog op het Kostverlorenhof gevestigd waren, kwamen de mensen uit de buurt graag een broodje halen bij ons aan het raam. Inmiddels zijn we verhuisd en is het niet meer mogelijk om zomaar bij ons langs te komen. Je kunt alleen bij ons afhalen als je jouw bestelling van tevoren hebt geplaatst via onze website. Wij zorgen dan dat jouw bestelling in het aangegeven tijdvak voor je klaarstaat.

Zo nu en dan zijn we op zoek naar nieuwe keukenmedewerkers of bezorgers. Kijk voor de openstaande vacatures op Werken bij Gijs .

Onze e-mailboxen worden dagelijks gelezen en beantwoord. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag, in principe dezelfde dag nog. Je mag ons natuurlijk ook altijd even bellen.

Winkelwagen

Jouw bestelling

Wil je een bestelling plaatsen voor vandaag? Kijk op de afrekenpagina voor de eerstvolgende bezorgmogelijkheid.